Pinarello DOGMA F10X Light 2019

€ od 12199
Imate vprašanje, se zanimate za kolo, ... pišite nam!

Informacije o artiklu

Dogma F10X je lažja različica zmagovalnega kolesa Dogma F10. Novo Dogmo F10X smo prvič lahko opazili na prvi gorski etapi na letošnji Dirki po Franciji. Razvojniki so v sodelovanju z japonskimi mojstri Toray, razvili novo različico ogljikovih vlaken, ki skupaj z optimizacijo celotnega okvirja, pripelje do verjetno najlažjega aerodinamično učinkovitega kolesa, saj okvir nove Dogme F10X tehta le pičlih 760 g.

V letih je Pinarello z modeli Dogma prikolesaril na sam vrh najprestižnejžih dirk v kolesarskem svetu. Chris Froome je Dogmo F8 dvakrat zaporedno prileljal do zmage na Dirki po Franciji, revija Bicycling je kolesu dvakrat zaporedno podelila naslov “najbolše kolo leta”, na spletnem portalu Cyclingnews so uporabniki kolesu podelili enak naslov, kolo pa je tudi dobitnik nagrade London Design Award za oblikovanje. Vse našteto je le del zgodbe, ki je razvojnike znova postavila pred izredno težko nalogo, saj je Dogma F8 letvico postavila izredno visoko.

Nova DOGMA F10 ohranja prav vse lastnosti, ki jih je zakoličil sila uspešen predhodnik. Še vedno ostaja vsestransko kolo, ki je izjemno učinkovito na strmih vzponih, hitrih menjavah ritma, bliskovito hitro pri vožnji po ravnini ter suvereno na zahtevnih spustih.

DOGMA F10 vključuje precejšnjo mero tehničnih novosti, ki smo jih sprva videli na modelu za vožnjo na čas BOLIDE. Slednji velja za trenutno najhitrejše kolo na svetu, saj je ravno na kolesu Pinarello BOLIDE Sir Bradley Wiggins dosegel rekord v vožnji na 1 uro, Kiryenka postal svetovni prvak in Chris Froome končni zmagovalec Dirke po Franciji 2016.

DOGMA F10 je aerodinamično najbolj učinkovito in najbolj odzivno kolo Pinarello. Z uporabo novih tehnoloških spoznanj, konkavno oblikovano spodnjo cevjo, aerodinamičnimi podaljški Fork Flap in optimizirano tehnologijo asimetrične zasnove okvirja, je izboljšan izkoristek kolesarjeve energije, kolo je bolj togo, navkljub odlični odzivnosti in izkoristku kolesarjeve energije pa vseeno dobro duši vibracije iz cestišča.

CONCAVE: Konkavno obliko spodnje cevi smo prvič videli na kronometrskem modelu Bolide. Glavna prednost tovrstne zasnove je za kar 20% izboljšan pretok zraka okoli bidonov.

FORK FLAPS: Aerodinamični podaljški zaključka vilic še dodatno izboljšujejo zračni pretok okoli kolesa. V primerjavi z vilicami predhodnika, so nove vilice v spodnjem delu učinkovitejše za kar 10%.

E-LINK: V spodnjo cev okvirja je sedaj integrirano tudi vozlišče elektronskega prestavnega sistema Dura Ace Di2 9150, posledično je aerodinamična učinkovitost še višja, kolo samo pa čistejših linij, brez kontrolne enote pod krmilno oporo.

TORAY T1100 1K Dream Carbon: Visoko modularna ogljikova vlakna T1100G UD Dream Carbon z dodatkom Nanoalloy, ki so jih ekskluzivno za DOGMO razvili skupaj z japonskim specialistom Toray. Glavna in najbolj občutna prednost novih ogljikovih vlaken je v odličnem razmerju med težo in trdoto, saj je za zagotavljanje enakih strukturnih lastnosti okvirja, potrebno za približno manj materiala, kar še dodatno znižuje težo okvirja. Ogljikova vlakna T1100G UD Dream Carbon so oplemenitena s tehnologijo Nanoalloy, ki ima sposobnost celjenja mikro poškodb v materialu, ki lahko nastanejo pri dolgotrajni in ostri uporabi, oziroma močni točkovni obremenitvi ter na ta način preprečujejo nenaden lom in podaljšujejo življenjsko dobo okvirja. Dogma je zaradi izboljšanih ogljikovih vlaken kar za 23% odpornejša na udarce kot kolesa izdelana iz ogljikovih vlaken enake trdote, vendar brez dodatka Nanoalloy.

Vse našteto potrjuje tudi pogled na širino izbire, ki je resnično izjemna, saj je že od samega začetka kolo na voljo v kar 13. velikostih, možnostjo izbire različnih skupin opreme, setov koles in prestavnih razmerij, trenutno pa lahko izbirate med 8. barvami ali si po sistemu MyWay izgled popolnoma prilagodite svojemu okusu in željam ter tako ustvarite unikat.

Novi Pinarello DOGMA F10X zaznamujejo naslednje številke v primerjavi s predhodnikom:

  • za +7.1% višja togost
  • za +20% izboljšan aerodinamičen učinek zaradi konkavno oblikovane spodnje cevi
  • za +12.6% izboljšana aerodinamika v področju spodnjega dela okvirja, optimiran pretok zraka okoli bidonov
  • za –10% znižan aerodinamični zavorni učinek
  • za –6.5% znižana skupna teža
  • za -0,8 s/km hitrejši, kar pomeni, da pri 150 km razdalji, v primerjavi z modelom Dogma F8, prihranite 2 minuti

Tehnični izpostavki: 

  • Popolnoma asimetrična zasnova okvirja
  • Uporaba ogljikovih vlaken z najvišjo natezno trdnostjo v kolesarski industriji – Toray T11001G UD 
  • Tehnologija Nanoalloy, ki celi mikro poškodbe v materialu in podaljšuje življenjsko dobo okvirja
  • Flatback profil cevi za najvišjo aerodinamično učinkovitost
  • Concave, konkavna oblika spodnje cevi za kar 20% izboljšuje zračni pretok okoli bidonov
  • Vilice Onda F10X, ki se zlijejo s spodnjo cevjo okvirja in zaključujejo z aerodinamičnimi podaljški Fork Flap, ki onemogočajo nastanek turbolenc
  • 3XAir – možnost različne višine pritrditve košarice bidona na podsedežno cev, v spodnjem položaju zračni tok popolnoma zaobide bidon
  • Aerodinamična sedežna opora Air 10 s sistemom pritrjevanja TwinForce se zlije z okvirjem v aerodinamično celoto
  • Popolnoma karbonska integrirana pritrdišča koles Integrited Carbon Dropout
  • Izmenljiva nosilca sprednjega in zadnjega menjalnika
  • E-Link, kontrolna enota novega prestavnega sistema Dura Ace 9150 je integrirana v spodnjo cev, omogoča čistejše linije kolesa, izboljšuje nadzor in olajša polnjenje baterije
  • Think2 System, združljivost z elektronskimi in mehanskimi skupinami opreme
  • Notranja napeljava žic in bovdnov
  • Združljivost z brezžično elektronsko skupino opreme Sram eTap
  • Prostor za baterijo elektronskih prestavnih sistemov v aerodinamični sedežni opori
  • Navojni (!) gonilni ležaj Italian BB, enostavna vgradnja in vzdrževanje, brez neželenih prizvokov
  • Okvir ustreza vsem varnostnim standardom in je odobren s strani organizacije UCI
  • Teža okvirja v velikosti 53 znaša le 760 g, teža vilic pa 340 g

Tehnični podatki:

  • okvir: Visoko modularna gljikova vlakna T11001G UD Torayca® / popolnoma asimetrična zasnova okvirja / Nanoalloy / notranja napeljava bovdnov in pletenic / Think2 sistem / mesto za baterijo v notranjosti okvirja / teža 760g (velikost 53)
  • vilice: Onda F10X Carbon Asymmetric / ogljikova vlakna T11001G UD Torayca®  / Nanoalloy / 1″1/8 – 1″1/2 integriran sistem / popolnoma asimetrična zasnova / Fork Flap
  • krmilo: Most Talon Aero / 1K ogljikova vlakna / Integrirano
  • krmilna opora: Most Talon Aero / 1K ogljikova vlakna / Integrirano
  • sedežna opora: Most Air 10 1K Carbon
  • sedež: Most Fizik Eight

Izbirne možnosti:

  • možnost izbire različnih skupin opreme Campagnolo in Shimano
  • možnost izbire različnih obročnikov znamk Campagnolo in Fulcrum
  • možnost izbire zobniških prenosov, ki jih je moč prilagoditi uporabnikovim potrebam
  • MyWay doplačilna možnost izbire barv, doplačilo 500,00€

Povezave:

*Slike so simbolične in prikazujejo barvne možnosti okvirjev, za vse možnosti opreme in komponent se oglasite na prodajnem mestu ali nas kontaktirajte.

**Pri nekaterih zobniških razmerjih je možno odstopanje od osnovne cene, za točno ponudbo nas kontaktirajte.


Kategorije: Cestna kolesa, Katalog kolesarske opreme, Kolesa