Pinarello BOLIDE TR+ Shimano Dura Ace DI2 11V

€11649
Imate vprašanje, se zanimate za kolo, ... pišite nam!

Informacije o artiklu

BOLIDE TR+ je kolo zasnovano za ambiciozne tekmovalce v triatlonu. Trenutno velja za najhitrejše triatlonsko kolo, s katerim je na svetovnem prvenstvu v Koni, avstralec Cameron Wurf postavil absolutni rekord proge.

Kolo je zasnovano na temeljih enega izmed najuspešnejših kronometrskih koles, s katerim je privožena kopica zmag na največjih dirkah in dosežen aktualni svetovni rekord v vožnji na eno uro – kolesom Pinarello BOLIDE. Da je lahko kakovostno in aerodinamično učinkovito kolo za vožnjo na čas, izredno učinkovito tudi pri uporabi v triatlonu, je leta 2017 z rekordom proge na svetovnem prvenstvu v Koni, dokazal avstralec Cameron Wurf.

Uspešen nastop je vodil v razvoj kolesa izrecno zasnovanega za potrebe uporabe v triatlonu. BOLIDE TR+ je zasnovan na temeljih izredno uspešnega modela BOLIDE. Triatlonsko specifično kolo ima drugačno geometrijo okvirja, ki omogoča udobnejši položaj kolesarja na večjih razdaljah ter je v celem stabilnejše in bolj udobno. Posebnost je tudi ta, da za venomer učinkovito zaviranje skrbijo izključno hidravlične kolutne zavore, možno pa je namestiti tudi široke obroče z velikim presekom in plašči širine 28 mm, ki še nadalje izboljšujejo oprijem v zavojih, udobje in aerodinamično celoto kolesa. BOLIDE TR+ omogoča tudi veliko mero možnih prilagoditev položaja na kolesu.

TORAY T1100G UD: Visoko modularna ogljikova vlakna T1100G UD Dream Carbon z dodatkom Nanoalloy, ki so jih ekskluzivno za Pinarello razvili skupaj z japonskim specialistom Toray. Glavna in najbolj občutna prednost novih ogljikovih vlaken je v odličnem razmerju med težo in trdoto, saj je za zagotavljanje zahtevanih strukturnih lastnosti okvirja, potrebno manj materiala, kar še nadaljno znižuje težo okvirja. Ogljikova vlakna T1100G UD Dream Carbon so oplemenitena s tehnologijo Nanoalloy, ki ima sposobnost celjenja mikro poškodb v materialu, ki lahko nastanejo pri dolgotrajni in ostri uporabi, oziroma močni točkovni obremenitvi ter na ta način preprečujejo nenaden lom in podaljšujejo življenjsko dobo okvirja.

DVE AERODINAMIČNI POSODI: Na kolo sta nameščeni dve aerodinamični posodi za shranjevanje vsega potrebnega na dirki. ZGORNJA se zapira z gumijasto membrano, zasnovana je za shranjevanje energijskih gelov in ploščic, ki so tako vedno zlahka dosegljivi, skupaj s krmilom in krmilno oporo pa tvori aerodinamično izredno učinkovito celoto. SPODNJA posoda je namenjena orodju, zračnici in setu za hitro krpanje. Enako kot zgornjo, je tudi spodnjo posodo možno hitro sneti, pritrjena je z dvema vijakoma, ki omogočata, da namesto aerodinamične posode, namestimo standardno košarico za bidon. Ko je posoda nameščena, skupaj z okvirjem tvori aerodinamično učinkovito celoto.

RAD SYSTEM DISK ZAVORE: Okvir je v celoti razvit za uporabo kolutnih zavor, ki skupaj z aerodinamičnimi dodatki tvorijo učinkovito celoto in omogočajo optimalno zaviranje v vseh vremenskih pogojih.

CONCAVE: Konkavno obliko spodnje cevi smo prvič videli na kronometrskem modelu Bolide. Glavna prednost tovrstne zasnove je za kar 20% izboljšan pretok zraka okoli bidonov.

FORK FLAPS: Aerodinamični podaljški zaključka vilic še dodatno izboljšujejo zračni pretok okoli kolesa. V primerjavi z vilicami predhodnika, so nove vilice v spodnjem delu učinkovitejše za kar 10%.

E-LINK: V spodnjo cev okvirja je sedaj integrirano tudi vozlišče elektronskih prestavnih sistemov Di2, posledično je aerodinamična učinkovitost še višja, kolo samo pa čistejših linij, brez kontrolne enote pod krmilno oporo.

 

Tehnični izpostavki: 

  • Popolnoma asimetrična zasnova okvirja
  • Uporaba ogljikovih vlaken z najvišjo natezno trdnostjo v kolesarski industriji – Toray T1100G UD
  • Tehnologija Nanoalloy, ki celi mikro poškodbe v materialu in podaljšuje življenjsko dobo okvirja
  • Flatback profil cevi za najvišjo aerodinamično učinkovitost
  • Concave, konkavna oblika spodnje cevi za kar 20% izboljšuje zračni pretok
  • podaljški Fork Flap, ki onemogočajo nastanek turbolenc
  • Aerodinamična sedežna opora z aerodinamično zasnovo sedežne objemke
  • Dve aerodinamični posodi za shranjevanje energijskih gelov, ploščic in orodja
  • Izmenljiva nosilca sprednjega in zadnjega menjalnika
  • E-Link, kontrolna enota elehtronskih prestavnih sistemov je integrirana v spodnjo cev, omogoča čistejše linije kolesa, izboljšuje nadzor in olajša polnjenje baterije
  • Think2 System, združljivost z elektronskimi in mehanskimi skupinami opreme
  • Notranja napeljava žic in bovdnov
  • Največja širina plaščev 28 mm
  • Združljivost z elektronskimi in mehanskimi skupinami opreme
  • Prostor za baterijo elektronskih prestavnih sistemov v aerodinamični sedežni opori
  • RAD System Disk Brake, okvir zasnovan izključno za uporabo disk zavor
  • Navojni (!) gonilni ležaj Italian BB, enostavna vgradnja in vzdrževanje, brez neželenih prizvokov
  • Osi “Thru-Axle” za večjo trdnost, boljšo vodljivost in večji zavorni učinek
  • Okvir ustreza vsem varnostnim standardom in je odobren s strani organizacije UCI

Tehnični podatki:

  • okvir: Visoko modularna gljikova vlakna T1100G UD Torayca® / popolnoma asimetrična zasnova okvirja / Nanoalloy / notranja napeljava bovdnov in pletenic / Think2 sistem / mesto za baterijo v notranjosti okvirja / Thru-Axle 142 x 12
  • vilice: Onda Bolide TR+ Carbon Asymmetric / ogljikova vlakna T1100G UD Torayca®  / Nanoalloy / 1″1/8 – 1″1/2 integriran sistem / popolnoma asimetrična zasnova / Fork Flap / Thru-Axle 100 x 12 mm
  • zadnji menjalnik: Shimano DURA ACE Di2 9150, 22 prestav
  • sprednji menjalnik : Shimano DURA ACE Di2 9150
  • prestavno-zavorni ročici: Shimano DURA ACE Di2 9150
  • zavore: Hidravlične disk zavore Shimano DURA ACE, sprednji rotor 160, zadnji 140 mm
  • gonilki: Shimano DURA ACE Di2 9100 
  • verižnik: Shimano DURA ACE Di2 9100
  • set koles: Fulcrum Racing QUATTRO Carbon Disk poltubular
  • krmilo: Most Aero / ogljikova vlakna / Integrirano
  • krmilna opora: Most Aero / ogljikova vlakna / Integrirano
  • triatlonski nastavki: Most Aero / ogljikova vlakna
  • sedežna opora: Most Aero Carbon
  • sedež: Most Eight

 

Izbirne možnosti:

  • možnost izbire različnih skupin opreme Campagnolo, Shimano in Sram
  • možnost izbire različnih obročnikov znamk Campagnolo in Fulcrum
  • možnost izbire zobniških prenosov, ki jih je moč prilagoditi uporabnikovim potrebam

Povezave:

*Slike so simbolične in prikazujejo barvne možnosti okvirjev, za vse možnosti opreme in komponent se oglasite na prodajnem mestu ali nas kontaktirajte.

**Pri nekaterih zobniških razmerjih je možno odstopanje od osnovne cene, za točno ponudbo nas kontaktirajte.


Kategorije: Katalog kolesarske opreme, Kolesa, TT / Chrono / Triatlon